Vaknade tack vare polisen!

Har vartit en händelserik dag redan detta, vaknade runt 11 av att en viss mor kommer upp & säger att polisen vart på besök.Trevligt att vakna till...nja kankse inte...

Idag var man lite mer utvilad iaf, åkte till Uddevalla på ledarkurs i fredags kl 16. och kom hem halv tolv. Sedan var det att försöka sova lite innan man skulle upp kl 6 på lördagsmorgonen igen för ytterligare en dag i Uddevalla.
Så det vara bara att gå upp innan tuppen, efter bara 40min sömn var jag ganska trött under dagen i gymnastiksalen....

Nog om det, är partysugen utan desslike idag, attans att det är söndag.... Har lov men det har ju inte alla tyvärr.
Till helgen får det iaf bli lite party, lr vad ore riktigt trevligt faktiskt.
hade ju underbart trevligt på marknaden tycker iaf jag : ).
med prinsar och prinserror med lr utan glitter. men var prinsen verkligen den man han uttryckte sig att vara?! Återstår att sen om en fortsättning följer : )...
 
 image5  image3
                                                       *Marknaden* 

Pratade nyss med lisa liten och vi ska ut och promenera ikväll : )...var några dagar sedan sist nu har ju vart på gymnastiken att par dagar nu. Och har nu äntligen införskaffat mig en STEG räknare :)....


ska laga mig lite mat nu men ha det bra!

Pusss**


Kommentarer
Postat av: lisaliten

verkar som om jag verkligen fått ett nytt namn på riktigt nu. alla kallar mig lisa liten! :)
marknaden var kul, och den glittriga toan förhöjde stämningen galet totalt! hehe.
ej att förglömma; torsdagens möjliga promenad. bedre blir'ente! hehe.
kul med ytterligare en tösabit med blogg. skål!
puss*

2007-10-28 @ 13:23:31
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Undrar vem som gett henne det namnet? :)
Jättekul syster yster att du också skaffat blogg nu.
Puss på dig

2007-10-28 @ 14:11:31
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0